Subject: RE: Kiri - Kolu-Tammiku tee km 4,05 ristmiskoha ehitus
From: "Urmo Prous" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,'Tõnis Pihlamägi' <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Nov 2024 16:43:10 +0200

Tere

Palun täpsustada, millises mahus peavad ehitustööd teostatud olema, et saaks 
teostada ülevaatuse ehk kas ainult TRAM maale jäävas osas või kogu mahasõit, 
kui kogu mahasõit, siis kas ainult sõidutee/asfaltkattega osa või peab 
valmis olema ka sillutikivist kõnnitee?

Küsin seetõttu, et kõnnitee ei ole Mullamutt OÜ lepingu mahus, aga kõik 
ülejäänud tööd on lõpetatud.

Lugupidamisega

Urmo Prous

Mullamutt OÜ

+372 56500101

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] [mailto:[email-masked]]
Sent: Thursday, November 21, 2024 11:15 AM
To: Mullamutt OÜ; Tõnis Pihlamägi
Subject: Kiri

Tere

Esitasite ristumiskoha ehitamise alustamise teatise. Töid teostatakse 
ristumiskoha ehitamise lepingu nr 7.1-1/24/19353-1 alusel.

Teatis on kontrollitud ja võite ehitama asuda. Kui ehitustööd on valminud 
siis palun teavitage sellest e-kirjaga. Teeme seejärel valminud ristumiskoha 
ülevaatuse ja allkirjastame vastuvõtu akti.

Lugupidamisega
Timmo Teder
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel. 5550 4678
Tallinna mnt 14, 79513 Rapla linn
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.